Tisočak osvojen! - Slovenia Wedding Photographer
Poročna fotografinja, foto ture, organizacija porok. Wedding photogrpahy, phototours, wedding planning.
Poročna fotografija Bohinj, wedding photography, boudoir fotografija, photo tours
1367
post-template-default,single,single-post,postid-1367,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Tisočak osvojen!

(kopirano iz starega bloga, originalni datum objave je TOREK, 21. avgust 2012)

Hoja do Monkebuja mnogo lažja kot zadnjič, predvsem zato ker je vreme sončno, temperatura meri namreč celih 17 stopinj! Uh, kar malo vroče že!
Tudi Monkebu zvečer izgleda veliko lepše kot nazadnje.
Prespiva na Monkebuju, zbudiva se dve uri kasneje od prvotnega plana in šele ob devetih odrineva izpred šotora. Meni se je sicer zdelo, da je časa na pretek, vendar sem kmalu videla, da je imel Luka prav in bi bilo potrebno prej vstati.
Nadmorska višina kjer sva imela midva šotor je bila približno 500 metrov, najin cilj pa kakor sem že omenila 1025 metrov nadmorske višine. To se resda ne sliši toliko, vendar ta tura predstavlja 7 ur hoje, štiri ure do vrha in tri ure nazaj. S tem da nisva imela počasnega tempa, vsaj v začetku ne, ko sva bila še polna energije. Problem te poti je razvlečenost, na nekaterih delih tudi izpostavljenost in predvsem, da se že takoj v začetku spustiš za vsaj 100 metrov nižje, kot je najin šotor in potrebuješ dve uri hoje, da sploh dosežeš spet višino izhodišča.
Skandinavija, Scandinavia, travel blog, fotografijaSkandinavija, Scandinavia, travel blog, fotografijaSkandinavija, Scandinavia, travel blog, fotografijaSkandinavija, Scandinavia, travel blog, fotografija
Še isti dan sva se vrnila v dolino, kjer sva čisto nenačrtovano srečala Matota in Mareta. Preostali čas sončnega dne smo izkoristili za kopanje v jezeru v mestu Moskenes.
Željo sva imeti prespati še eni zelo pohvaljeni plaži Gymsøja. Delo na cesti en kilometer pred prihodom na plažo nama je preprečil dostop. V tej situaciji nisva bila več tako slabe volje, saj ni prvič, da nama nebi uspelo ujeti plaže, ki sva jo imela željo videti v lepem vremenu. Prespala sva tam nekje v bližini, samo dvignila nadstrešni šotor in zaprla oči.

Naslednji dan zopet proti severu do Matota in Mareta, ki imata že cel čas lep vreme, medtem ko midva tri dni od šestih. Pozna se, da sva potovala po južnem delu in plaže, ki sva jih obiskala so vse obrnjene proti odprtemu morju, zato je sprememba vremena hitrejša, kot na delih otočja obrnjenih proti celini.
Vendar naju je oblačno vreme tudi v Henningsverju spet dohitelo. Dan smo preživeli v tamkajšnjem plezalnem lokalu, kjer kava stane 25 NOK (3,5 €), kar je kar poceni za Norveško. Navdušena sem bila nad toplino in domačnostjo ambienta tega lokala. Je sicer klasični skandinavski dizajn, s polno napisi na stenah, raznimi mislimi, pregovori, pika na i je pa kamin v sredini lokala, ki celoten ambient naredi še bolj prijeten.