Julijske Alpe – Iz Velega Polja, do Mišeljskega Vrha in povratek čez Ograde – 2. dan - Slovenia Wedding Photographer
Poročna fotografinja, foto ture, organizacija porok. Wedding photogrpahy, phototours, wedding planning.
Poročna fotografija Bohinj, wedding photography, boudoir fotografija, photo tours
6283
post-template-default,single,single-post,postid-6283,single-format-standard,wp-custom-logo,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.8.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
Julijske Alpe

V prvi objavi sem opisala najino pot: Julijske Alpe – Čez Lazovški Preval, Hribarice do Velega Polja – 1. dan. Po skoraj mesecu dni, ko je Luka že v Himalaji na poti do prvega baznega tabora, nadaljujem z drugim delom najinega dvodnevnega trekinga. Tokrat povratek proti domu.

Tisto jutro me po dobro prespani noči na Velem Polju zbudi zvonenje kravjih zvoncev. Hitro pokonci, odprem vrata male koče in opazim, da se oblaki že barvajo v oranžnih odtenkih. Tudi pastirji so bili že zdavnaj pokonci. Pridružila sem se jim pri preganjanju krav na drugo planino iz katere se proti večeru zopet vrnejo proti Velem Polju. Skupaj spijemo še čaj, nato se z Lukom in Ižo odpravimo dalje proti Mišelj Vrhu. Kljub dobri napovedi se okoli nas začnejo zbirati oblaki. Malo pohitrimo tempo čez Mišeljski Preval do Lazovškega Prevala, od koder našo pot podaljšava po grebenu do Ogradov. Lepi razgledi se spremenijo v oblake in prijetne temperature v mraz. Zato se na vrhu ne zadržujemo dolgo in hitro vrnemo proti parkirišču Planine Blato, kjer zaključimo krog.

Prehodili smo lepo krožno turo po Julijskih Alpah. Po 16 urni hoji smo potrebovali kakšen dan rehabilitacije, sploh Iža, ki je naslednjih nekaj dni ležala in bolj »na trdo« hodila. 🙂