Fotografiranje hrane / Food photography
Fotografiranje hrane
Kot pri fotografiranju produktov nasploh, je tudi pri fotografiranju hrane pomembno poznavanje vsebine in navdušenje nad njo – kar pomeni, da je lažje, če si malo “foodie”. Moja ljubezen do sirov je še bolj zrasla takrat, ko sem ugotovila, da mlečnih izdelkov ne smem več jesti oziroma zmanjšati količine na minimum. Od takrat naprej “prekršim” pravilo le takrat, ko se res splača. In pri Kmetiji Pustotnik ta izjema vedno velja. 😉
Pri fotografiranju hrane vedno želim od naročnika čimbolj podroben opis želja, pričakovanj ter dejansko predstavitev izdelkov. Če fotografiramo kataloško – to pomeni samo produkt, na transparentnem ozadju, ki bo kasneje šel v prodajni katalog, je naloga enostavnejša. Če pa delamo “image” oziroma naslovne fotografije, je pa poznavanje naročnikovih želja še toliko bolj pomembno. Že v osnovi so lahko fotografije minimalistične, ali polne. Lahko so živih barv, lahko bolj nekontrastne. Vsekakor je opcij skoraj neomejeno in ponavadi tudi idej.
Kmalu pridemo do prvega izziva – aranžiranje naših izdelkov. Če gre za večji, zahtevnejši projekt, najamem osebo, ki poskrbi za aranžiranje izdelkov in tako delo poteka hitreje, ter bolj tekoče. Če pa je manjši, lažji projekt, pa aranžiramo in fotografiramo kar skupaj z naročnikom oziroma mojim asistentom.
Pri Kmetiji Pustotnik sva aranžirali kar sami s Katarino. Ona iz vidika vsebine, jaz pa bolj iz tehničnega vidika in postavitve kadra. Glede na končne fotografije se opazi, da sva zelo kompatibilni sodelavki in je res vsako fotografiranje prej sproščujoče, kot naporno. 😉 Že skoraj pet let sodelujemo in res sem hvaležna, da imam take super naročnike. Hvala vam!
///
Food photography
Product photography takes some knowledge about the products. It is similar with food photography. It is easier to photograph food you enjoy and understand. Being foodie helps a lot. My love to cheese grew up even more when my doctor told me I should minimize input of the diary products. Since then it has to be worth of “cheating”. With Pustotnik products, it is always a cheat day. 😉
When it comes to food photography I find it very important to hear client’s expectations and wishes. And mostly – to hear the description of what is on the table. If we do tabletop photography for catalogue products, it is a little bit easier. This is when we usually photograph food on the transparent background. But when we do image photography, this is when it becomes real fun. Infinite options that include how busy the final photo is gonna be, how contrasty, how colorful, etc.
And not just colours and contrast – the styling is equally important. If the project is big, we would usually hire food stylist, otherwise we would mostly do it ourselves. It is the funniest part of food photography.
Working for Kmetija Pustotnik is something I really, really enjoy. With Katarina we make such a great team, she takes care of what to put on the picture and I take care of how it looks at the end. It has been almost 5 years of our cooperation and I’m really grateful to have clients like that. Thanks! 🙂
See also : Foodie For Foodies